You start to wonder why you’re here not there

I think I’m moving but I go nowhere
Yeah I know that everyone gets scared
But I’ve become what I can’t be, oh

You start to wonder why you’re here not there
And you’d give anything to get what’s fair
But fair ain’t what you really need

Da m-am săturat de totul pe naiba! Nimeni n-a zis că viaţa e uşoară, sau sinceră şi plină de dreptate, its bullshit, da nici chiar aşa, şi nu că aş fi persoana care se plînge cînd ceva nu-i aşa, pur şi simplu priveşti în jur şi vezi toată turma asta de oameni, mă scuzaţi de expresie dar alta nu-mi vine în cap. Încăpăţînaţi, încrezuţi, nepăsători, cei ce numai şi caută cum să şmecherească pe cineva, să scoată un ban în plus, să găsească o scurtătură şi să ocolească cît mai rapid şi mai uşor… Desigur uneori mă gîndesc că poate a fost al naibii de nasol să te naşti într-un astfel de timp… dar privesc generaţiile trecute, generaţia mea şi în special cele ce vin din urmă şi mie milă, mie milă de viitor…

  1. Lasă un comentariu

Lasă un comentariu